Hiszpańska FLYSCHOOL AIR ACADEMY zakupiła kolejny dwusilnikowy P2006T MkII. fot.: TECMAN

Hiszpanie szkolą na Tecnamach P2006T MkII

Hiszpańska Flyschool Air Academy zakupiła kolejny dwusilnikowy samolot Tecnam P2006T MkII, Uzupełniając tym samy swoją flotę do 20 samolotów wyprodukowanych przez Tecnam.

Nabycie P2006T pozwala Flyschool zaoferować szybszy i bardziej ekonomiczny sposób na zdobycie uprawnień na samoloty wielosilnikowe. Wyposażony w dwa oszczędne silniki Rotax 912S3, Tecnam P2006T może być zasilany paliwem AVGAS i MOGAS o liczbie oktanowej 95. P2006T jest idealny do szkolenia w locie, łaty w obsłudze i pilotażu, przy jednym niepracującym silniku siły potrzebne do poradzenia sobie z asymetrycznym ciągiem są bardzo niskie.

Flyschool Air Academy rozważa powiększenie floty o kolejne Tecnamy.

O Marek Chmiel

Marek Chmiel - fotografik, laureat międzynarodowych konkursów fotograficznych o tematyce lotniczej. Brał czynny udział w organizacji pokazów lotniczych, m. in. AirShow w Radomiu, MPL w Góraszce, MPL EB w Bielsku-Białej, MPL w krakowskim Muzeum Lotnictwa Polskiego. Prywatne zajmuje się historią lotnictwa wojskowego i sportowego. Od 1996 r. współpracuje z Przeglądem Lotniczym, jako fotografik lotniczy i autor tekstów, a od 2021 r. wszedł na stałe do Zespołu Redakcyjnego PLAR.

Sprawdź też

Wnętrze kabiny pasażerskiej Boeinga 737 MAX Alaska Airlines (lot 1282) po lądowaniu. fot. CNN

737 MAX 9 zawieszone po awarii lotu Alaska Airlines 1282

Boeing 737 MAX 9 linii Alaska Airlines lądował awaryjnie krótko po starcie z Portland w …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

100-lecie L.O.P.P