Kaman Corporation ogłosiła, że zaprzestaje produkcji śmigłowców K-Max w wersji załogowej i bezzałogowej jeszcze w tym roku, w ramach szerszej restrukturyzacji i cięć kosztów w całej firmie.
Jednomiejscowy śmigłowiec zaprojektowany do prac dźwigowych K-Max, wyróżniający się smukłą konstrukcją i zazębiającymi się przeciwbieżnymi łopatami wirnika głównego otrzymał certyfikat typu FAA w 1994 roku. Pierwsza seria produkcyjnej, którą zakończono w 2003 r liczyła 35 egzemplarzy.
Po niezwykle udanym wdrożeniu bezzałogowych wersji K-MAX, opracowanych we współpracy z firmą Lockheed Martin, w celu wsparcia Korpusu Piechoty Morskiej Stanów Zjednoczonych w Afganistanie Kaman ogłosił wznowienie produkcji samolotu w 2015 roku. Kolejne dwie serie produkcyjne (2017-18 i 2019) liczyły w sumie 60 egzemplarzy.
Kaman Corporation powiedziała, że będzie nadal wspierać istniejącą flotę śmigłowców K-Max, zapewniając operatorom naprawy, części zamienne i usługi flotowe, a także szkolenia.